The Biggest Loser

Något som jag tycker är väldigt inspirerande att kolla på, är The Biggest Loser, speciellt dom från USA. Vissa dagar kan man känna att man inte orkar mer, att man ska skita i det, trycka i sig onyttigheterna och bara lata sig. När dessa dagar kommer för mig, sätter jag alltid på The Biggest Loser. Dom har en mycket längre väg att gå än många av oss, men även samma väg som vissa. Dom klarar det. Även när dom får åka hem klarar dom det. Så varför skulle inte vi kunna klara det?
 
Vi måste sluta upp med alla våra bortförklaringar och ursäkter, vi kommer ingen vart med dem. Istället ska vi ta tag i oss själva och göra detta! Gå hela vägen och inte ge upp. Min absoluta favorit i TBL är Jillian, jag älskar henne. Hon är stark och vet hur man ska hjälpa alla andra. Lyssna på vad hon säger till deltagarna, och ta åt er av hennes ord. För det stämmer ofta in på oss alla. Något annat man också kan göra är att kolla runt på bilder och se deras förendring. Ovanför här ser ni ju lite bilder. Den som jag tycker ha skapat starkast resultat är han i röd tröja, och det är också min favorit säsong. Är inte säker vilken säsong det var bara, kanske 5 eller 7. Men alla säsonger är bra, så kolla! Själv kollar jag just nu på säsong 14, och tycker det är jätte bra att dom har barn med varje lag också. Varje lag har alltså ett barn som dom kämpar för, och dessa barn behöver också gå ned i vikt. Ge det en chans!
 
 
Säsong 1  Säsong 2  Säsong 3  Säsong 4  Säsong 5  Säsong 6  Säsong 7  Säsong 8  Säsong 9  Säsong 10  Säsong 11  Säsong 12  Säsong 13  Säsong 14 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Riktigt fin blogg :)

2013-09-13 @ 11:17:07
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0