Fitnessguru Proteinpulver listade

1. Heeeelt klart pistage och kokosnöt. Den är så otroligt, gudomligt god! Ska ni köpa en, köp denna. // 2. Cappuccino, den smakar delicatoboll - vilket gör den så god. // 3. Rocky Road, den smakar lite nötig och chokladig, lite julaktig. // 4. Strawberry White Chocolate är väldigt god, smakar väldigt likt vad den ska smaka - alltså jordgubb och vit choklad. // 5. Kiwi Yoghurt, smakar glass. Smakar inte riktigt kiwi, men god endå! // 6. Man verkligen känner mint smaken här, jag gillar den, dock lite för stark min smak till och med. // 7. Den smakar inte jordnötssmör riktigt, men den är god. Smakar lite mer tjock, om man säger så! // 8. Milk Chocolate är inte min favorit, men den går. Dock är det inget speciellt med den, om jag får säga så. Vet att många gillar den! // 9. Älskar, älskar, älskar vanilj!! Dock smakar inte denna vanilj, därför kom den ganska långt ner.. // 10. Egentligen är inte denna smaken äcklig, utan den smakar bara väldigt likt som rocky road. Så egentligen är den god, men inte för att vara choklad hasselnöt. // 11. Nu kommer de lite fruktigare smakerna som jag inte gillar, denna smakar inte så konstgjord, men den var inte speciellt god heller.. // 12. Nej, nej, den var ingen favorit. Smakar väldigt konstigt. Vet inte vad riktigt! // 13. Denna var svår att få i sig faktiskt, smakar sååååå konstgjort, nästan som dom mango tuggumina från stimorol. // .....14. Som inte ens fick va med på bild, Mango. Köp, aldrig, den!!! Så otroligt äcklig. Fick inte ens ner den. Är som att dricka konstmedel!
 
För er som inte förstod är 1 den jag tycker om mest, och 14 den jag tycker om minst..
 

Kommentarer
Postat av: eemaa

Super kul att du hittade min blogg och tipsa om din, halllåååå jag kommer garanterat läsa din blogg och få tips och motivation. En fråga angående protein pulver. Jag håller på att försöka tappa 8 kilo och sen bygga en slank och stark kropp inga synliga stora muskler. Kan jag dricka proteinpulver som tex mellanmål/ lättare lunch?

Känner mig rätt kluven få en del promotor protein i viktnedgång och en del är väldigt anti. Vad säger du?

Svar: Svarar på detta i ett inlägg, så håll utkik. Kram!
Ida Lager

2013-09-12 @ 14:57:16
URL: http://www.eemaa.devote.se
Postat av: Hanna

Håller med, smakade den med mango. Och usch säger jag då bara... :/

2013-09-14 @ 19:04:16
URL: http://nattstad.se/hannypandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0