Träningsblogg!


Detta är då min ny-skapade träning, hälsa och kost blogg! Här kommer jag ge er massa motivation, recept, bilder och massa mer som kan vara roligt för er att se. Jag kommer blanda eget med andra sidor, men så länge jag har källa, kommer jag självklart att länka. Jag kommer alltså inte sno något.
 
Jag heter i alla fall Ida och är sexton år gammal, och bor i en storstad i Sverige. Om ni undrar något är ni alltid välkommna att kommentera era frågor och funderingar och jag kommer svara så fort jag får chansen till detta. Designen är långt ifrån klar och det kommer fixas en hel del på den också. Så var inte oroliga! Vet bl.a att kommentars sidan ser förfärlig ut, det vill vi ju inte. Så allt lär ju ta sin tid, men det kommer helt enkelt. Hoppas ni kommer gilla denna bloggen lika mycket som jag kommer gilla er! Så lycka till nu, så hörs vi!!

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hejhej kul du fann mig. Vad kul du startat en blogg. Vad fit du är

2013-09-12 @ 10:49:17
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0